Verzendingsbeleid

Ingangsdatum: 22-01-2025

Verzendbeleid Lujolux

Dit beleid is van toepassing op bestellingen binnen Nederland en België. Dit beleid is bedoeld om ervoor te zorgen dat u duidelijk op de hoogte bent van ons verzendbeleid en onze verzendprocedures. Door een bestelling bij onze winkel te plaatsen, accepteert u het beleid zoals hieronder vermeld.

VERVOER- EN BEHANDELINGSTIJD:
Sluitingstijd: 17:00 uur (GMT+1)
Verwerkingstijd: 1-3 werkdagen (Maandag-Vrijdag)
Verzendtijden: 5-7 werkdagen (Maandag-Vrijdag)

LEVERINGSVOORWAARDEN:
We maken gebruik van betrouwbare koeriersdiensten om onze producten te bezorgen. 

Couriers naar België en Nederland

Voor de bezorging van onze producten maken wij gebruik van betrouwbare koeriersdiensten, waaronder PostNL, DHL en DPD. U ontvangt een trackingnummer zodra uw bestelling is verzonden, zodat u de status van uw pakket kunt volgen tot het bij u is afgeleverd.

TRANSPORTKOSTEN:
Gratis verzending voor alle bestellingen binnen Nederland en België.

ADRESWIJZIGING:
We kunnen het afleveradres niet meer wijzigen als het pakket eenmaal onderweg is. Als u de bezorglocatie van uw bestelling wilt wijzigen, neem dan binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling contact met ons op via Info@lujolux.nl.

BESTELLING VOLGSYSTEEM:
Wanneer we uw bestelling verzenden, ontvangt u een volgnummer waarmee u de status van uw pakket kunt volgen totdat het bij u is afgeleverd.

VERKEERD ADRES:
Als u een verkeerd adres heeft opgegeven en het pakket niet kan worden bezorgd, wordt het teruggestuurd naar ons magazijn. In dat geval bent u verantwoordelijk voor de verzendkosten voor herverzending.

ANNULERINGEN:
Als u van gedachten verandert voordat u uw bestelling heeft ontvangen, kunnen we annuleringen accepteren zolang de bestelling nog niet is verzonden. Als een bestelling al is verzonden, raadpleeg dan ons retourbeleid voor verdere stappen.

PAKKETTEN BESCHADIGD TIJDENS TRANSPORT:
Als u merkt dat een pakket tijdens het transport beschadigd is, weiger het pakket dan indien mogelijk van de koerier en neem contact op met onze klantenservice. Als het pakket is afgeleverd zonder dat u aanwezig was, neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere instructies.

Ontbrekende items

Als u merkt dat er items ontbreken in uw pakket, neem dan binnen 48 uur na levering contact op met onze klantenservice via info@lujolux.nl. Vermeld uw bestelnummer en een beschrijving van de ontbrekende items, zodat wij dit kunnen onderzoeken en het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.

BELASTING:
Er worden geen extra belastingen in rekening gebracht op uw bestelling.

Naam van het bedrijf
Lujolux

Bedrijfsnummer
77289695

Adres
Rumpenerstraat 4, 6443 CD, Brunssum, Limburg, Nederland.

Klantenservice Contactgegevens

✉️ E-mail: info@lujolux.nl
📱 Telefoonnummer: +31630391941

Klantenservice Openingsuren

Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 17:00 (Amsterdam - CET)
Zaterdag en zondag: Gesloten (Amsterdam - CET)

De klantenservice antwoordt binnen 24 tot 48 uur tijdens werkdagen.